Aquest vespre han començat Les Santes 2008, la festa major de Mataró. En el seu discurs, l'alcalde ha recordat els joves que fa 70 anys van morir a la batalla de l'Ebre i si més no ha donat un xic de sentit a la moció que vàrem aprovada al darrer ple de juliol. La gent de la CUP hem editat unes samarretes i hem acudit a La Crida vestits de groc i amb el lema "Per una festa major popular" junt amb joves de Maulets, que han omplert la Riera d'estelades, plafons, pancartes i cartells demanant la retirada de la bandera espanyola. En aquest punt, però, no ha canviat res i, malgrat els nostres esforços, la simbologia de l'estat opressor es manté intacta ...
Sigui com sigui, la festa (i la lluita) continua!
Sigui com sigui, la festa (i la lluita) continua!
Juli,
ResponEliminano et vaig veure pas a la Crida, bé més que res, perquè jo estava a l'altra punta de la plaça.
La veritat és que feia goig la plaça entre plafons, estelades i les samarretes.
Una abraçada!